dimarts, 14 de juliol del 2015

amanida de patata amb salsa de curry verd

Aquesta no és una recepta meva (li he "robat" de la meva amiga Helena), però m'encanta i havia d'estar al bloc. Encara que d'entrada potser no li trobis el què, t'asseguro que agrada a gairebé tothom i és molt fàcil de fer.
Les quantitats no les poso perquè depèn molt de si la serviràs com a tapa, com a plat principal... o sigui que tu mateix.



Els ingredients:
- patates petites 
- cebes de figueres
- coriandre fresc
- pasta de curry verd
- salsa dolça de xile 
- iogurt grec
- pessic de sal




Cous les patates amb la pell (o les poses al microones, com vaig fer jo). Les deixes refredar i després les talles petites. Agafes les cebes i també les talles molt petites i les poses en un bol amb vinagre durant uns 20 minuts (perquè perdin el picant). Després passes la ceba per aigua freda i l'escorres. Talles el coriandre petitó i el barreges amb la patata i la ceba.
Per la salsa, només has de barrejar el iogurt amb la pasta de curry (poqueta perquè pica mooolt!) i la salsa dolça de xile. Li poses un pessic de sal i vas tastant i afegint més picant si et cal. Quan ja la tens al teu gust només has d'afegir la salsa a les patates i... llesta!



Bon appétit!
     
        e.